Z życia szkoły

week 43 21 22 23 24 25 26 27
week 44 28 29 30 31
Rodzinna wycieczka

W dniach 17 - 18.06.2016 r odbyła się wycieczka do Krakowa, Wieliczki i Zatorlandu, w której wzięli udział uczniowie z klasy III uczęszczający na świetlicę szkolną do grupy III wraz ze swoimi mamami. Wycieczka była nagrodą dla naszych dzieci za systematyczne uczęszczanie przez 3 lata na świetlicę szkolną oraz podziękowaniem dla nas Rodziców za trzyletnią współpracę.
Chcielibyśmy podziękować pani Jolancie Szczupak - organizatorce wycieczki i wychowawczyni naszych dzieci na świetlicy za zaproszenie nas Rodziców do udziału w tej wycieczce, a tym samym umożliwienie nam spędzenia dwóch beztroskich dni z naszymi dziećmi. Jest to dla nas bardzo cenne, gdyż na co dzień zajęci różnymi obowiązkami,  nie  mamy dla naszych pociech tyle czasu, ile chcielibyśmy.

Wycieczka ta była okazją nie tylko do zwiedzenia ciekawych miejsc, ale także okazją do przeżycia  fantastycznej przygody i dostarczyła nam niezapomnianych wrażeń. W pierwszy dzień zwiedziliśmy Katedrę na Wawelu, która wywarła na wszystkich ogromne wrażenie, Groby Królewskie, dotknęliśmy serca Dzwonu Zygmunta z nadzieją, że spełnią się nasze marzenia oraz odwiedziliśmy Smoka Wawelskiego. Spacerując po Rynku Głównym w Krakowie,  wysłuchaliśmy hejnału granego z wieży Kościoła Mariackiego, który również zwiedziliśmy, a w Sukiennicach kupiliśmy pamiątki. Dopełnieniem atrakcji tego dnia była wędrówka po zjawiskowo pięknych solnych podziemiach Kopalni Soli "Wieliczka".
Dzień drugi spędziliśmy w  kompleksie Parków Rozrywki Zatorland - miejscu pełnym atrakcji dla całej rodziny i nauki na  świeżym powietrzu. Odwiedzając Park Ruchomych Dinozaurów - cofnęliśmy się na chwilę do czasów prehistorycznych. W świat mitologii greckiej przeniósł nas  rejs statkiem po malowniczym jeziorze, w trakcie którego poznaliśmy bogów, herosów i bohaterów greckich. Ogromne wrażenie zrobiły na wszystkich również gigantyczne figury owadów. Dopełnieniem wszelkich atrakcji była szalona zabawa w Lunaparku.
Była to również okazja do bliższego poznania się Rodziców, co w przyszłości zaowocuje jeszcze lepszą współpracą między nami. Podczas całego wyjazdu, zarówno my  Rodzice jak i  nasze dzieci, świetnie bawiliśmy się, a chwile spędzone razem na długo pozostaną w naszej pamięci.